SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 13.11.2019, klo 17.30
Päättyy: 13.11.2019, klo 19.30
KokoontumispaikkaKiljavan leirikeskus

1.kierros klo 17.30 n.5-6km 2.kierros klo 18.30 n.5-6km. Lähdöt ajallaan. Tule ajoissa! Mahdollisuus talviuintiin ja saunaan lenkin jälkeen (8€ jäsen/10€ ei jäsen). Jalassa pitää olla polkujuoksuun ja vuodenaikaan sopivat kengät. Vaikka lunta ei ole, ovat juuret ja maasto pakkasella paikoitellen liukkaita. Turvallisuussuunnitelmamme mukaisesti käytämme sään vaatiessa nastakenkiä. Lisäksi taskuun/juomareppuun on hyvä sujauttaa n.3€ maksava avaruuspeite. Mahdollisen onnettomuuden sattuessa pidät sillä itsesi lämpöisenä. https://www.clasohlson.com/fi/Lämpöpeitto-Asaklitt/p/34-9274?gclid=Cj0KCQiAno_uBRC1ARIsAB496IUUbZamYuYT-wx1JujQxRrC6uaAais1BUyRxLbHCesr1rHgBJy4Lh8aAguLEALw_wcB

Tapahtuman nimiRauhallinen saunalenkki x2
Tapahtuman lajiPolkujuoksu
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSanna Puhakka
Sähköpostisk.puhakka@gmail.com
Puhelinnumero0405245706

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1900 (05/2021). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.