Sijainti
Osoite

AjankohtaAlkaa: 06.05.2024, klo 17.30
Päättyy: 06.05.2024, klo 20.30

Lähde mukaan ja rakastu retkeilyyn! Rakastu retkeilyyn -kurssi on tarkoitettu aikuisille aloitteleville retkeilijöille. Kurssin tavoitteena on kannustaa ja rohkaista ulkoilemaan ja patikoimaan sekä yöpymään ulkona luonnossa. Osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kokemusta retkeilystä. Ylivieskan Latu ja Maaselän Latu järjestävät Rakastu retkeilyyn -kurssin, jonka ensimmäinen tapaaminen on ma 6.5.2024 klo 17.30-20.30 Ylivieskassa tai Reisjärvellä riippuen kummasta suunnasta on enemmän osallistujia. Kurssi jatkuu yön yli retkellä la-su 18.-19.5. Reisjärvellä. Retkellä patikointimatka on yhteensä noin 10 km, yövymme teltoissa/riippumatoissa ja kukin kantaa omat varusteensa ja eväänsä. Varusteita voi tarvittaessa vuokrata latuyhdistyksiltä. Kurssille mahtuu mukaan 10 osallistujaa. Tervetuloa mukaan kokemaan ja oppimaan uutta tai vahvistamaan aiempia taitoja sekä rakastumaan retkeilyyn yhdessä muiden samanhenkisten kanssa. Kurssin hinta on latuyhdistysten jäsenille 50€ ja muille 70€/hlö. Lisätietoja ja ilmoittautumiset 29.4. mennessä: Heli Keränen /Ylivieskan latu, p. 044 5238167 (iltaisin), heli.keranen19(at)gmail.com tai Helena Kinnunen/Maaselän latu, p. 040 5047050, helena.kinnunen(at)reisjarvi.fi.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Jos olet suomenlatu.fi tapahtumakalenterissa: siirry tapahtuman ilmoittautumiseen valitsemalla jompi kumpi punaisista ilmoittautumispainikkeista. Jos ja kun olet Ilmoittautumislomakkeella: paina ilmoittaudu ja vastaa mahdollisiin lisäkysymyksiin. Lopuksi paina Lähetä.

Tapahtuman nimiRakastu retkeilyyn kurssi
TyyppiKoulutus
Tapahtuman lajiRetkeily
Ilmoittautuminen 29.04.2024 mennessä

YhteyshenkilöHeli Keränen
Sähköpostiheli.keranen19@gmail.com
Puhelinnumero0445238167

YLIVIESKAN LATU RY

Ylivieskan Latu on Alavieskan, Sievin ja Ylivieskan alueilla toimiva aktiivinen yhdistys. Järjestämme retkiä ja tapahtumia mm. hiihto, lumikenkäily, patikointi, melonta, pyöräily, geokätköily, avantouinti, luontoretket ja perhetapahtumat.