SijaintiLieksa

AjankohtaAlkaa: 15.06.2018, klo 08.00
Päättyy: 17.06.2018, klo 00.00
KokoontumispaikkaJoensuu

Jos olet kevään aikana kerryttänyt sen verran kilometrejä taaksesi, että jaksat polkea 100 km matkan Joensuusta Suomulle yhteen suuntaan, niin lähde mukaan pyöräilemään Suomujärvelle, Patvinsuon kansallispuistoon. Lähdemme perjantaina iltapäivällä matkaan, ajelemme n. 20 km tuntivauhtia ja pidämme taukoja tarpeen mukaan. Perille saavuttaessa meitä odottaa iltaruoka ja sauna. Lauantaipäivän vietämme Suomujärven maastossa ulkoillen ja patikoiden ja sunnuntaina ajelemme takaisin Joensuuhun. Lisätiedot ja ilmoittautuminen 31.5. mennessä: Hannu Melin, 040 773 5767, hannu.melin@gmail.com

Tapahtuman nimiPyörällä Patvinsuolle
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 31.05.2018 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöHannu Melin
Sähköpostihannu.melin@gmail.com
Puhelinnumero040 773 5767

JOENSUUN LATU RY

Perustettu 16.10.1951 Suomen Ladun jäsenyhdistykseksi. Jäseniä on noin 2300 ja he ovat pääosin Joensuun seudulta. Harrastamme ulkona tapahtuvaa, terveyttä edistävää liikuntaa sekä yhdessäoloa. Järjestämme ympäri vuoden liikunta- sekä virkistystapahtumia kaiken ikäisille ja kuntoisille liikkujille. Verkostoitumalla alan muiden toimijoiden kanssa monipuolistamme lajivalikoimaamme. Mielipitein ja lausunnoin vaikutamme liikunnan olosuhteisiin.