SijaintiHyvinkää

AjankohtaAlkaa: 22.08.2018, klo 09.30
Päättyy: 22.08.2018, klo 16.00
KokoontumispaikkaSveitsin Uimalan tilaussauna

Haluatko opettaa pyöräilyä maahanmuuttajille? Pyöräliiton Maahanmuuttajat pyörille -hanke kouluttaa koutseja ja apukoutseja vetämään kursseja heille, jotka haluavat oppia pyöräilemään. Pyöräliiton hankkeen tavoite on opettaa pyöräilytaidottomia maahanmuuttajataustaisia ihmisiä ympäri Suomea pyöräilemään ja löytämään pyöräilyn edut ja sen ilo. Koutseja ja apukoutseja koulutetaan ensimmäisen kerran Hyvinkäällä 22. elokuuta 2018 klo 9:30 – 16:00. Sveitsin uimalan tilaussaunalla. Koutsit tulevat opettamaan pyöräilyn perustaidot tulevien kurssien osallistujille. Koutsikoulutus on ilmainen ja voit ilmoittautua mukaan lähettämällä viestin osoitteeseen sanna.saarto@punainenristi.fi tai 040 8430004. Tervetuloa mukaan! Kurssin järjestävät yhteistyössä Pyöräliitto, Koti Hyvinkäällä –hanke, Hyvinkään kaupungin liikuntapalvelut ja Hyvinkään Latu

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittaudu p. 0408430004 tai sanna.saarto@spr.fi

Tapahtuman nimiPyöräily kuuluu kaikille
TyyppiKoulutus
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 20.08.2018 mennessä

YhteyshenkilöSanna Saarto
Sähköpostisanna.saarto@spr.fi
Puhelinnumero0408430004

HYVINKÄÄN LATU RY

Yhdistys kaikille ulkoliikuntaa harrastaville ihmisille. Suomen Ladun Hyvinkäällä toimiva paikallisjärjestö.