SijaintiKannus
OsoiteTakalonkatu 8, 69100 69100 Kannus

AjankohtaAlkaa: 25.05.2018, klo 21.50
Päättyy: 25.05.2018, klo 20.30

Polkuperjantait käynnistyvät Kannuksessa 25.5. Lestijoen Ladun järjestämät polkuperjantait ovat ilmaisia ohjattuja yhteislenkkejä, joita järjestetään kesän aikana viikottain. Ensimmäinen retki lähtee Takalonkadun Kisapuistosta pe 25.5. klo 18:30. Kävelyreitin pituus on n. 8 km, reitti kulkee osittain polkuja pitkin ja osittain maastossa tehdään uutta polkua. Polkuperjantait soveltuvat kaikille, jotka haluavat kohottaa kuntoaan luonnossa liikkuen ja samalla nauttia ryhmän tuomasta me hengestä. Lähde mukaan liikkumaan ja tekemään uusia polkuja luonnossa liikkumiseen. Tarkoituksena ei ole kilpailla, vaan matkavauhti määräytyy osallistujien mukaan. Varaa mukaan juotavaa ja valitse vaatetus keliolosuhteiden mukaan. Jalkaan tukevat kengät, maasto voi osittain olla vielä märkää. Kesän polkuperjantai-ohjema löytyy ilmoituksen liitteenä. Seuraa myös ilmoittelua viikottain tapahtumakalenterissa, Lestijoki-lehden järjestöpalstalla sekä Lestijoen Ladun fb-sivulla.

Tapahtuman nimiPolkuperjantait Kannuksessa
Tapahtuman lajiPatikointi