SijaintiPori

AjankohtaAlkaa: 07.07.2022, klo 18.00
Päättyy: 07.07.2022, klo 19.00
KokoontumispaikkaNuotiopaikka Raumansillan länsipuolella

Porin Latu järjestää polkujuoksuun tutustumisen torstaina 7. heinäkuuta 2022 Porin Kirjurinluodolla. Kokoontuminen klo 18 Raumansillan viereiselle nuotiopaikalle (Raumansillan jälkeen länteen). Matka osallistujien taitotason mukaan, sen mitä tunnissa ennätetään. Ei ennakkoilmoittautumista.

Kaikille avoimilla ja ilmaisilla yhteislenkeillä tutustutaan paikalliseen luontoon ja polkuverkostoon. Ohjaajat opastavat juoksutekniikassa ja lajin varusteissa.

Varaa mukaasi säänmukaiset varusteet ja juotavaa.

Polkujuoksu on loistavaa luontoliikuntaa, joka kehittää niin kestävyyttä, koordinaatiota kuin tasapainoa. Vauhti, rasitus ja maisemat vaihtelevat maaston mukana ja polut ovat lempeä alusta juoksemiselle. Polkujuoksussa olennaista on ympäröivä luonto. Sen tuoksut, äänet ja maisemat rauhoittavat mieltä ja vetävät lenkkipolulle yhä uudestaan.

Osallistujien ei tarvitse olla Suomen Ladun jäseniä, mutta jäsenyyttä suositellaan. Suomen Latu on liikuttamiseen ja ulkoilijoiden edunvalvontaan keskittynyt ulkoilujärjestö, johon kuuluu yli 90 000 jäsentä. Porin Latu on yksi Suomen Ladun paikallisyhdistyksistä. Suomen Latu edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa – kaikkina vuodenaikoina. Järjestön tavoitteena on, että kaikki löytäisivät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.

Polkujuoksusta löydät lisätietoa osoitteesta: www.suomenlatu.fi/polkujuoksu.

Lisätietoja Porin Ladun polkujuoksuohjaajalta: Eemeli Lappalainen p. 046 851 4010.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ei ennakkoilmoittautumista, eikä osallistumismaksua.

Tapahtuman nimiPolkujuoksuun tutustuminen
Tapahtuman lajiPolkujuoksu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöEemeli Lappalainen
Sähköpostieemeli.lappalainen@hotmail.com
Puhelinnumero0468514010

PORIN LATU RY

Porin Latu ry:n tavoitteena on edistää Porin seudulla luonnossa tapahtuvaa kuntoliikuntaa ja retkeilyä. Pääliikuntalajit ovat patikointi, vaellus, retkeily, hiihto ja laturetket, kävely, pyöräily ja sauvakävely. Enin osa tapahtumistamme on päiväretkiä muutamasta tunnista puolen päivää kestäviä. Pyrimme myös 1-2 kertaa vuodessa tekemään viikon kestävän retken Lappiin tai johonkin muuhun kohteeseen. Olemme mukana myös Suomen Ladun kampanjoissa.