SijaintiJärvenpää
Osoite Järvenpää

AjankohtaAlkaa: 20.10.2020, klo 18.00
Päättyy: 20.10.2020, klo 20.00
KokoontumispaikkaLisälenkeistä ja / tai lähtöpaikan muutoksista ilmoitetaan facebook – sivuillamme. Voit myös varmistaa lähtöpaikan lenkin vetäjältä tekstiviestillä.

Viikoittaiset lenkit juostaan tiistaisin. Lähtö lenkille yleensä Paavonpolun kuntoradan pysäköintialueelta (Vanha valtatie 66) kello 18:00. Lisälenkeistä ja / tai lähtöpaikan muutoksista ilmoitetaan facebook – sivuillamme. Voit myös varmistaa lähtöpaikan lenkin vetäjältä tekstiviestillä. Nyt kaikki joukolla polkuja juoksemaan! Lisätietoja: Jari, jari.muurainen@gmail.com tai 040 180 2226 Eero, eero.kittela@gmail.com tai 040 748 2400 Jani, jani.kervinen@mestaritoiminta.fi tai 040 922 2263

Tapahtuman nimiPolkujuoksu
TyyppiLiikuntavuoro
Tapahtuman lajiPolkujuoksu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöJari Muurainen
Sähköpostijari.muurainen@gmail.com
Puhelinnumero040 180 2226

JÄRVENPÄÄN LATU RY

Järvenpään Latu ry on perustettu vuonna 1970,

Järvenpään ladun ensisijaisena tavoitteena on järjestää mahdollisimman monipuolista matalan osanottamiskynnyksen liikuntaa, jossa kaikki löytävät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.

Aktiivista toimintaa on mm polkujuoksussa, talviuinnissa, lasten toiminnassa, retkeilyssä, sieniretkissä sekä monessa muussa.
Toiminta on ympärivuotista ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.