SijaintiKarkkila
Osoite, 03600 03600 Karkkila

AjankohtaAlkaa: 18.10.2019, klo 18.00
Päättyy: 18.10.2019, klo 21.00
KokoontumispaikkaHuhdintien päästä, tunnelin alta (lenkki n. 8 km) Ahmoon P-paikka, Honkapolku (lenkki n. 5 km) Pumppaamontie (Vedenottamon P-paikka, lenkki n. 3,5 km)

Tulemme taas valaisemaan Toivikkeen reitin ulkotulilla ja reitin päässä odottaa hiihtomaja innokkaine makkaran- ja letunpaistajineen. Uutuutena tänä vuonna myös toinen reitti, joka on merkitty heijastimilla! Ota siis mukaan taskulamppu, vähän pikkurahaa (tai lataa älypuhelimeesi Mobilepay), roimasti seikkailumieltä ja kaikki tuttavasi. Myös karvakaverit ovat tervetulleita mukaan patikkaan! Pimeän patikan loputtua alkaa hiihtomajalla yhdistyksen sääntömääräinen jäsenkokous noin klo 20. Reittien lähtöpaikat: Huhdintien päästä, tunnelin alta (lenkki n. 8 km, autot esim. terveyskeskuksen p-paikalle Huhdintie 23) Ahmoon P-paikka, Honkapolku (lenkki n. 5 km) Pumppaamontie (Vedenottamon P-paikka, lenkki n. 3,5 km)

Tapahtuman nimiPimeän Patikka, Karkkila
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöTiina Åberg
Sähköpostitiina.aberg@elisanet.fi

KARKKILAN LATU RY

Karkkilan Latu on vuonna 1954 perustettu yhdistys, joka hoiti ja kehitti esimerkillisellä tavalla Karkkilan liikuntapalveluita. Isoimpana projektina Karkkilan Latu pyöritti Haukkamäen laskettelurinnettä latuverkostoineen terveellä ja aktiivisella talkoohengellä yhteistyössä kaupungin kanssa.