SijaintiNurmijärvi
OsoiteKolpakontie, 05620 Nurmijärvi Nurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 27.11.2020, klo 17.30
Päättyy: 27.11.2020, klo 20.00
KokoontumispaikkaHerusten frisbeegolf radan pysäköintialue Kolpakontien varrella.

Patikoimme hämärässä, lähes pimeässä joten otsalamppu tai muu valaisin tarpeen. Pukeudu sään mukaisesti, jalkineiksi kumisaappaat tai kosteutta sietävät ulkoilukengät. Kuljemme ulkoilureittiä sekä polkuja jotka saattavat olla märkiä ja liukkaita. Varaa matkaan tarvitsemasi juoma sekä eväät. Retken lopussa, nuotiopaikalla tulet ja mahdollisuus omien makkaroiden paistoon, Matkaa kertyy n. viisi kilometriä. Huom! Kokoontumispaikka on pysäköintialue Kolpakontien varressa.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Noudatamme koronarajoituksia ja pidämme etäisyydet liikkuessamme ja tauoilla. Tarvittaessa jaamme osallistujat useampiin ryhmiin.

Tapahtuman nimiPikkujoulupatikka PERUUTETTU!
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKeijo West
Sähköpostikeijo.west@kolumbus.fi
Puhelinnumero0405111122

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.