SijaintiÄhtäri

AjankohtaAlkaa: 08.07.2020, klo 17.00
Päättyy: 08.07.2020, klo 20.00
KokoontumispaikkaPuistolan edusta

Perinteiset keskiviikkopyöräilyt alkavat 3.6.2020 lähikontakteja välttäen pitämällä riittävät turvavälit. Pyöräillään yhdessä koko kesän ajan! HUOM! Pyöräily toteutetaan kahdessa ryhmässä; klo 17.00 lähtevät liikkeelle verkkaisemmat pyöräilijät ja klo 18.00 reippaammin polkevat. Joka keskiviikko pyöräillään eri lenkki, matkaa lenkeille tulee 20–30 km. Kesto vauhdin mukaan. Kesän 2020 ensimmäisellä pyöräilylenkillä 3.6. sekä viimeisellä lenkillä makkaratarjoilu. Varusteet: Ota mukaan lenkeille oman pyörän lisäksi pyöräilykypärä, heijastusliivi ja juomapullo. Pyöräilylenkkien kokoontumis- ja lähtöpaikkana on Puistolan edusta (Puistotie 4, 63700 Ähtäri). Pyöräilylenkeille voivat osallistua kaikki halukkaat. Sinun ei tarvitse olla Suomenselän Samoilijoiden jäsen, jotta voit osallistua pyöräilyyn. Noudatamme viranomaisten ohjeita viikoittaisten aktiviteettiemme järjestämisessä. Tervetuloa mukaan entiset ja uudet pyöräilijät!

Tapahtuman nimiPerinteiset keskiviikkopyöräilyt Ähtärissä
TyyppiLiikuntavuoro