SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 30.06.2018, klo 14.00
Päättyy: 30.06.2018, klo 16.00
KokoontumispaikkaSääksjärven uimaranta

Perhemelonta on tarkoitettu perheille, jotka haluavat päästä kokeilemaan melontaa. Melontaan tutustuminen on suunnattu 5-12 vuotiaille lapsille oman vanhemman kanssa. Pienimmät lapset saavat meloa oman vanhemman kanssa kajakkikaksikossa tai kanootissa. Aikaisempaa melontakokemusta et tarvitse, mutta lapsen olisi hyvä olla tottunut vesileikkeihin. Kokoontuminen Sääksjärven uimarannan pelastustien puomilla, puomi löytyy uimarannan parkkipaikalle tultaessa vasemmasta reunasta.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen ja lisätiedot Susanna Sihvo, susannasihvo@yahoo.com. Huomioithan, että lapsi voi osallistua tapahtumaan vain aikuisen kanssa. Kerrothan osallistujien nimet ja lasten iät ilmoittautuessasi.

Tapahtuman nimiPerhemelonta
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusHelppo
Osallistujat15
Ilmoittautuminen 28.06.2018 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu6 €/ Nurmijärven Ladun jäsen
8 €/ ei jäsen
6 €/ alle 12-v lapset

YhteyshenkilöSusanna Sihvo
Sähköpostisusannasihvo@yahoo.com

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.