SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 27.10.2018, klo 10.00
Päättyy: 27.10.2018, klo 14.00
KokoontumispaikkaVeteraanimaja

Nurmijärven seurakunta ja Nurmijärven Latu järjestävät yhteistyössä perheille metsäretkipäivän. Pakatkaa reppuihinne reipasta ulkoilumieltä ja säänmukainen vaatetus ja tulkaa mukaan! Tapahtuman aikana voitte käydä erilaisilla toimintarasteilla Veteraanimajan lähimetsän alueella ja yhteistä Metsäkirkkoa vietämme klo 11.30 pastori Tiina Huovilan johdolla. Koska ulkoilun lomassa tulee varmasti myös nälkä, voitte joko nauttia lämpimän ulkolounaan (jauhelihaperunasoselaatikko sekä kasvisvaihtoehto) tai grillata omat tai pikkukolikolla NurLa:n makkarat. Ruoan hinta on aikuisilta 5€ ja lapsilta 3,5€, alle 4-vuotiaat syövät ilmaiseksi. Ruokailuun on korttimaksumahdollisuus. Yhteiset aloitukset ovat klo 10.15 sekä 10.45, joiden jälkeen metsä on vapaa touhuja varten. Veteraanimajan parkkialue on kohtuullisen pieni, joten saavuthan ajoissa paikalle. Varaudu myös kävelymatkaan Röykän uimarannan tai viereisen puutarhan parkkipaikoilta. Uimarannalta tulevalla polulla ei mahdu kulkemaan rattailla. Toivomme klikkaamaan "Osallistun" -kohtaa Facebookin tapahtumakutsussa ma 22.10 mennessä, jotta ruoan määrä olisi helpompaa arvioida. Kutsu on luotu Nurmijärven seurakunnan Fb:n tapahtumiin. Löydät sen parhaiten sieltä. Lisätietoja: Sanna Puhakka (sanna.puhakka@evl.fi / 040 5245706)

Tapahtuman nimiPerheiden metsäretkipäivä
Tapahtuman lajiPerheliikunta
SoveltuvuusLapsiperheille
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSanna Puhakka
Sähköpostisk.puhakka@gmail.com
Puhelinnumero0405245706

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.