SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 06.04.2019, klo 10.00
Päättyy: 06.04.2019, klo 14.00
KokoontumispaikkaVeteraanimaja

Tervetuloa etsimään kevään merkkejä perheen yhteiseen metsäretkipäivään! Tapahtuma pidetään Veteraanimajan lähimetsässä osoitteessa Särkilahdentie 84, Röykkä klo 10-14. Metsäkirkko klo 11.00, lohikeittoa alkaen klo 11.30 (5€ aikuiset, 3,5€ lapset, alle 4v ilmainen. Korttimaksumahdollisuus). Toivomme ilmoittautumista tapahtumaan 2.4 mennessä Facebook-kutsun kautta, jotta osaamme tehdä oikean määrän ruokaa. Huomioithan, että kaikille toimintapisteille ei pääse rattailla. Tapahtuman järjestäjinä ovat Lapset ja perheet Nurmijärven seurakunta sekä Nurmijärven Latu ry. Lisätiedot: sanna.puhakka@evl.fi / 050 467 2454

Tapahtuman nimiPerheiden metsäretkipäivä
Tapahtuman lajiPerheliikunta
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöSanna Puhakka
Sähköpostisanna.puhakka@evl.fi
Puhelinnumero0504672454

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.