SijaintiUusikaupunki

AjankohtaAlkaa: 03.11.2018, klo 11.00
Päättyy: 03.11.2018, klo 16.00
KokoontumispaikkaLeijonapuiston P-alue

Vakka-Suomen Latu järjestää lauantaina 3.11.2018 patikointimatkan Pyhärannan Reilaan Hierkonpolulle. Polun edestakainen pituus on 6 km. Lähtö tapahtuu Leijonapuiston P-alueelta klo 11. Matka on tarkoitus järjestää kimppakyytinä. Ilmoittautumisen yhteydessä, ilmoita myös, tarvitsetko kyydin vai mahtuuko autoosi muitakin. Jokainen varustautuu matkaan omin eväin ja mukaan kannattaa varata myös lämmintä taukovaatetta sekä istuinalusta. Tulet tehdään makkaranpaistoa varten, jos ei satu olemaan valmiina. Polku mukailee meren rantaa kulkien välillä rantametsikössä. Polun varrella on laavu sekä kaksi tulenteko paikkaa. Polulla ei ole suuria korkeuseroja, joten soveltuu kaikenikäisille. Ilmoittautumiset Anitalle ani.ahlstedt@gmail.com tai numeroon 0400 810100. Tervetuloa mukaan syksyiseen luontoon upeissa merellisissä maisemissa! Lisätietoja reitistä: https://www.facebook.com/Hierkonpolku/ P.S. HUOM! HUOM! Ennakkotiedoista poiketen lähtöpaikka polulle on Reidun rantasauna, jossa olemme n. klo 11:45. Halutessasi voit myös tulla suoraan Reidun rantasaunalle. (Osa polusta on suljettuna). Tarvittaessa lisätietoja p. 0400 810100.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Matka on tarkoitus järjestää kimppakyytinä. Ilmoittautumisen yhteydessä, ilmoita myös, tarvitsetko kyydin vai mahtuuko autoosi muitakin. Ilmoittautumiset Anitalle: ani.ahlstedt@gmail.com tai p. 0400 810100

Tapahtuman nimiPatikointimatka Pyhärannan Reilaan Hierkonpolulle
Tapahtuman lajiPatikointi