SijaintiPori
OsoiteKarhunkatu 4, 28100 28100 Pori

AjankohtaAlkaa: 26.05.2018, klo 08.30
Päättyy: 26.05.2018, klo 17.00

Retki Ritajärven luonnonsuojelualueelle Sastamalaan. Reitti on uudistettu muututtuaan luonnonsuojelualueeksi. On uusia tuli- ja pysähdyspaikkoja. Lähtöportti on nyt Ritajärventieltä, ja paljon on muuttunut edellisestä retkestämme. Netissä löytyy tietoa alueesta ja YouTubessa useita videoita, joten alueeseen voi tutustua etukäteen. Käveltävä matka on noin 10 km, ota omat eväät mukaan. Lähtö Porin poliisilaitosta vastapäätä oleva Viiskannan parkkipaikka kello 8.30. Paluu Poriin noin kello 17.

Tapahtuman nimiPatikkaretki Sastamalassa
Tapahtuman lajiPatikointi
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
HinnoitteluKimppakyytimaksu

YhteyshenkilöKirsti
Puhelinnumero040 8699126

PORIN LATU RY

Porin Latu ry:n tavoitteena on edistää Porin seudulla luonnossa tapahtuvaa kuntoliikuntaa ja retkeilyä. Pääliikuntalajit ovat patikointi, vaellus, retkeily, hiihto ja laturetket, kävely, pyöräily ja sauvakävely. Enin osa tapahtumistamme on päiväretkiä muutamasta tunnista puolen päivää kestäviä. Pyrimme myös 1-2 kertaa vuodessa tekemään viikon kestävän retken Lappiin tai johonkin muuhun kohteeseen. Olemme mukana myös Suomen Ladun kampanjoissa.