SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 25.08.2018, klo 09.15
Päättyy: 25.08.2018, klo 13.00
KokoontumispaikkaKyläjoentien reuna,

Tutustuminen Kiljavan lähteikön, kosteikon ja soidensuojelu alueeseen. Käymme myös Vaaksin rauhoitetussa Saarnilehdossa. Pukeudu sään mukaisesti ja varustaudu myös kunnon jalkinein. Kumisaappaat tai vaelluskengät ok. Ota mukaan omat eväät ja muista myös juoma. Evästelytauon pyrimme pitämään Vaaksin rannalla. Retki järjestetään yhdessä Nurmijärven Luonto ry:n kanssa. Tarkkaa aika arviota retken kestosta ei ennakkoon pysty antamaan, koska se riippuu mahdollisesti mukana olevien lasten etenemis nopeudesta. Maasto on vaihtelevaa, mutta yli puolet matkasta helppokulkuista polkua. Osa kuitenkin polutonta maastoa. Reitin pituus n. 4,5km.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Kyseessä Nurmijärven Luonto ry;n kanssa järjestettävä yhteisretki.

Tapahtuman nimiPäiväretki
Tapahtuman lajiKävely
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKeijo West
Sähköpostikeijo.west@kolumbus.fi
Puhelinnumero040 5111122

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.