SijaintiKuusamo
Osoite, 93600 Kuusamo

AjankohtaAlkaa: 25.06.2018, klo 08.00
Päättyy: 30.06.2018, klo 20.00

Joulukuussa lähetimme viestin Paanajärven retkestä. Pyysimme tietoja mahdollisista kimppakyydeistä Kuusamoon. Valitettavasti oli Tasson sähköpostiosoite jäänyt pois. Jos siis olette lähdössä ja voitte terjota kimppakyytiä tai olette kiinnostuneita osallistumaan sellaiseen, niin voitte ilmoittautua ja autamme tarjoajia ja tarvitsijoita löytämään toisensa. Tässä vielä linkki, josta löytyy Paanajärven retken esite ja ohjeet ilmoittautumiseen https://lampoidea.fi sivun alareunassa linkki: Retki Venäjän Paanajärven kansallispuistoon 25.-30.6.2018 Jos haluat etukäteen tutustua kansallispuistoon voit kirjastosta lainata kirjan: Oulangan ja Paanajärven kansallispuistot. Sanna-Kaisa Simula ja Kari Lahti. Tasso ja Helena Lampén tasso.lampen@kolumbus.fi Tasson puhelin 050 3057 034

Tapahtuman nimiPaanajärven retki
Tapahtuman lajiVaellus
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöTasso Lampen

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi ry on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).