SijaintiEspoo

AjankohtaAlkaa: 01.12.2018, klo 11.00
Päättyy: 01.12.2018, klo 14.00
KokoontumispaikkaUlkoilukeskuksen piha-alue

Joskus talvea odotellessa Muumilaaksossakin voi tuntua tylsältä. Silloin tulee tarve lähteä etsimään uusia paikkoja ja seikkailuja. Hyvässä seikkailussa oppii myös uusia taitoja, joita voi hyödyntää tulevillakin retkillä. Muumiperheen kaamosretkellä etsitään ja löydetään, ihmetellään ja opitaan ja tutkitaan ja kokeillaan, koko perhe yhdessä. Retki on osittain omatoiminen, eli mukaan voi tulla missä vaiheessa tapahtumaa tahansa. Joka kuukauden ensimmäinen lauantai on Suomen Latu Oittaalla perhepäivä! Silloin kaikenikäiset ja-kuntoiset ulkoilijat pääsevät tutustumaan ohjatusti erilaisiin luonnossa liikkumisen muotoihin. Tapahtumat ovat maksuttomia ja osa Opetus- ja Kulttuuriministeriön rahoittamaa Perheliikunnan kehittämishanketta.

Tapahtuman nimiOittaan perhepäivä
Tapahtuman lajiPerheliikunta
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelumaksuton

YhteyshenkilöSusanne Blomqvist
Sähköpostisusanne.blomqvist@suomenlatu.fi
Puhelinnumero+358447226322

SUOMEN LATU ry

Suomen Latu on liikuttamiseen ja ulkoilijoiden edunvalvontaan keskittynyt ulkoilujärjestö, johon kuuluu yli 88 000 jäsentä 184 yhdistyksessä. Suomen Latu edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa – kaikkina vuodenaikoina. Järjestön tavoitteena on, että kaikki löytäisivät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.