SijaintiEspoo

AjankohtaAlkaa: 06.10.2018, klo 11.00
Päättyy: 06.10.2018, klo 15.00
KokoontumispaikkaUlkoilukeskuksen piha-alue

Joka kuukauden ensimmäinen lauantai on Suomen Latu Oittaalla perhepäivä! Silloin kaikenikäiset ja-kuntoiset ulkoilijat pääsevät tutustumaan ohjatusti erilaisiin luonnossa liikkumisen muotoihin. Lauantaina 6.10. klo 11-15 Oittaan perhepäivässä tutustutaan polkujuoksuun ja metsäparkouriin koko perheen lajeina. Tapahtumapäivänä Suomen Latu Oittaan välinevuokraamo tarjoaa omatoimiseen ulkoiluun -20% alennuksen kaikkien välineiden vuokrasta, kun aikuinen ja alle 15-vuotias lapsi vuokraavat yhdessä. Tapahtuma ja ohjatut lajikokeilut sekä niissä tarvittavien välineiden käyttö ovat maksuttomia. Ulkoilu on yhdessäoloa parhaimmillaan, tervetuloa mukaan! Tapahtuma on osa Opetus- ja Kulttuuriministeriön rahoittamaa Perheliikunnan kehittämishanketta.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ei ennakkoilmoittautumista

Tapahtuman nimiOittaan perhepäivä
Tapahtuman lajiPerheliikunta
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelumaksuton

YhteyshenkilöSusanne Blomqvist
Sähköpostisusanne.blomqvist@suomenlatu.fi
Puhelinnumero+358447226322

SUOMEN LATU ry

Suomen Latu on liikuttamiseen ja ulkoilijoiden edunvalvontaan keskittynyt ulkoilujärjestö, johon kuuluu yli 88 000 jäsentä 184 yhdistyksessä. Suomen Latu edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa – kaikkina vuodenaikoina. Järjestön tavoitteena on, että kaikki löytäisivät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.