SijaintiEspoo

AjankohtaAlkaa: 01.09.2018, klo 11.00
Päättyy: 01.09.2018, klo 15.00
KokoontumispaikkaUlkoilukeskuksen piha-alue

Hauskaa ulkoilua ja yhdessäoloa, lapset ja aikuiset yhdessä. Maastopyöräilyyn tutustutaan Oittaan lähiympäristössä, voit osallistua omalla pyörälläsi tai lainata paikan päällä. Tapahtuman aikana kokeillaan myös miten Kimble ja muistipeli taipuvat kaikille sopiviksi pihapeleiksi. Tapahtumapäivänä Suomen Latu Oittaa tarjoaa välinevuokrista -20% alennuksen, kun aikuinen ja lapsi vuokraavat yhdessä. Klo 14 ohjattu maastopyörälenkki yli 10-vuotiaille lapsille ja aikuisille, lenkin kesto noin 45 min. Kysy myös vuokrapyöriä. Lapset ovat tapahtuman aikana oman aikuisensa vastuulla. Tapahtuma on osa Opetus- ja Kulttuuriministeriön rahoittamaa Perheliikunnan kehittämishanketta.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ei ennakkoilmoittautumista.

Tapahtuman nimiOittaan perhepäivä
Tapahtuman lajiPerheliikunta
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelumaksuton

YhteyshenkilöSusanne Blomqvist
Sähköpostisusanne.blomqvist@suomenlatu.fi
Puhelinnumero+358447226322

SUOMEN LATU ry

Suomen Latu on liikuttamiseen ja ulkoilijoiden edunvalvontaan keskittynyt ulkoilujärjestö, johon kuuluu yli 88 000 jäsentä 184 yhdistyksessä. Suomen Latu edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa – kaikkina vuodenaikoina. Järjestön tavoitteena on, että kaikki löytäisivät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.