SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 26.01.2019, klo 11.00
Päättyy: 26.01.2019, klo 13.00
KokoontumispaikkaHulvelankatu 35,Raisio

Lumikenkäily on kaikenikäisille ja - kuntoisille soveltuva helppo ja hauska ulkoilulaji. Lumikenkäilijää ei rajoita valmiit reitit. Välineillä voi liikkua kaikissa olosuhteissa. Ohjattu lumikenkäretki sisältää lumikenkiin tutustumisen ja rauhallista kävelyä poluilla ja polkujen ulkopuolella, metsässä. Omia lumikenkiä ei välttämättä tarvitse olla. Huomaa sään mukainen varustus ja vähintään puolipitkällä varrella olevat jalkineet/säärystimet. - RINKKA TARJOAA LÄMMINTÄ MEHUA OSALLISTUJILLE.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tiedustelut ja ilmoittautumiset 22.1.2019 mennessä. sähköpostilla satu.eklund@gmail.com tai puhelin 050 575 3421 Satu

Tapahtuman nimiOhjattu lumikenkäretki
Tapahtuman lajiLumikenkäily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 22.01.2019 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun jäsenyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössä. Toimintamme tarkoituksena on edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa. Liikumme yhdessä retkeillen, kävellen, pyöräillen, polkujuosten ja hiihtäen. Teemme läheistä yhteistyötä Raision kaupungin liikunta- ja kulttuuripalvelujen sekä lähialueen yhdistysten kanssa.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.