SijaintiNurmijärvi
Osoite, 01900 Nurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 01.02.2019, klo 15.00
Päättyy: 03.02.2019, klo 00.00

Avantouintijaosto järjestää Nurmijärven Ladun jäsenille retken Turkuun SM-talviuinteihin 1 – 3.2.2019. Uinnit ja pulahtamiset Aurajoessa. Matkalla käydään Turun Linnassa. Yhteiskuljetus, majapaikka Naantalissa. Jos kiinnostuit retkestä, ilmoittaudu 28.11 mennessä terttu.pietilanaho@gmail.com. Voit myös soittaa Tertulle 050 320 2506. Lauantaina 1.12 kokoonnumme iltapäivällä (kutsu tulee myöhemmin), käymme läpi päivien ohjelmat ja täytetään yhdessä osanottaja-ilmoittautumislomake kisajärjestäjille. TERVETULOA MUKAAN! Talviuinnin SM 2019 -kilpailut järjestetään eri paikallisten talviuintiseurojen sekä Suomen Ladun toimesta. Kisatapahtuman keskuspaikkana toimii Turun Aurajoessa sijaitseva vierasvenesatama. Tapahtuma järjestetään 1-3.2.2019. Kilpailijat uivat 25 tai 50 metrin matkan Aurajoessa, joko rintauintia tai vapaauintia. Kilpailussa on myös norppasarja, jossa kilpailija ui 25 metrin matkan ilman ajanottoa sekä kuuttisarja, jossa vain kastaudutaan. Osallistutaan myös viesteihin, kannustajia ja huoltajia kaivataan myös mukaan. Kilpailun aikataulu on seuraava: perjantaina 1.2. noin klo 17:30 eteenpäin uidaan rintauinti 50 metriä lauantaina 2.2. uidaan koko päivän rintauinti 25 metriä sunnuntaina 3.2. uidaan vapaauinti 25 m ja viestit Ilmoittautuminen hoidetaan keskitetysti NurLan toimesta, yhdistys maksaa osanottomaksun ja matkan yhteiskuljetuksella. Majoitutaan Naantalin kylpylän veressä olevassa perhehotellissa. Lisätietoja kilpailusivuilta: https://talviuinninsm2019.turunavantouimarit.fi/

Tapahtuman nimiNurLa:n retki SM-talviuintikisoihin
Tapahtuman lajiTalviuinti
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöTerttu Pietilänaho
Sähköpostiterttu.pietilanaho@gmail.com

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1900 (05/2021). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.