Sijainti
Osoite, 05200 05200

AjankohtaAlkaa: 29.09.2018, klo 09.00
Päättyy: 29.09.2018, klo 17.00

Lähde mukaan maastopyöräilemään Lopen Poronpolun ja Melkuttimen mahtaviin maastoihin Poronpolkun Polkaisun merkeissä. Valittavana useita reittejä 5-55 km:n väliltä. Järjestämme taas yhteisen ajelelun tapahtuman sisällä. Kokoontuminen klo 9 - 9.30 lähtöpaikalle, josta meidän yhteislähtö noin 9.30 -9.40! Tapahtumaan on ilmoittautuminen ja mukaan mahtuu 500 ensiksi ilmoittautunutta. Lisätietoja: http://poronpolku.fi/poronpolun-polkaisu/ ja ilmoittautuminen: https://poronpolku.pivokauppa.fi Tule retkeilemään yhdessä! Mukaan voit tulla toki myös omaan tahtiin!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tapahtumaan on ennakkoilmoittautuminen ja mukaan mahtuu 500 ensiksi ilmoittautunutta. Lisätietoja: http://poronpolku.fi/poronpolun-polkaisu/ ja ilmoittautuminen: https://poronpolku.pivokauppa.fi

Tapahtuman nimiNurLa MTB Poronpolun Polkaisussa
Tapahtuman lajiMaastopyöräily
HaastavuusHaastava
Osallistujat20-30
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHannu Malinen
Sähköpostihannu.malinen@kolumbus.fi
Puhelinnumero0408220694

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.