SijaintiÄhtäri
Osoite, 63700 Ähtäri

AjankohtaAlkaa: 08.09.2018, klo 12.00
Päättyy: 09.09.2018, klo 12.00
KokoontumispaikkaÄhtäri Zoo Camping alueen läheisyydessä karttapisteessä N 62°54.4979', E 24°16.7334.

Nuku yö ulkona-tapahtumaa vietetään Ähtäri Zoo Camping matkailualueen läheisyydessä, hyvien luontoreittien ja kauniin Hankaveden rannalla sekä Roomuniemen kodalla 8.9.2018 klo 12 alkaen ja päättyen 9.9.2018 klo 12 mennessä. Karttapisteen N 62°.54.4979', E 24°16.7334' ympärillä olevalle alueelle tulee iso teltta, jonka pystytykseen voi halutessaan osallistua ja samalla varata omalle teltalle tai muulle majoitteelle sopivan paikka. Iltapäivällä on aikaa tutustua matkailualueen tarjontaan ja ympäristön luontoon. Karttapisteessä N 62°54.5639', E 24°16.2855' on Roomuniemen kota, jossa 8.9. klo 18 - 20 välisenä aikana vietetään aikaa iltanuotion merkeissä, paistellaan makkaroita kodan tulisijassa tai ulkogrillissä sekä nautitaan Ähtärin Sydänyhdistyksen tarjoilemista lätyistä. Paikalla kuulet myös sävelmiä akustisista soittimista ja laulaakin voit, jos siltä tuntuu. Ähtärin Eläinpuisto on tapahtumassa mukana pidennetyllä aukioloajalla. Lipunmyynti suljetaan klo 17. Eläinpuiston portit toimivat klo 21 saakka ja puistokierroksella voi viipyä aina klo 22 saakka. Pandatalo on avoinna klo 10 - 17 ja Farmi klo 10 - 16. Yhdistelmälipun ostaneet voivat vierailla Pandatalossa ja Farmilla iltapäivällä sekä illan tultua eläinpuistossa, jossa on mahdollisuus nähdä eläinten ruokintaa ja kuulla oppailta eläimien elämästä. Jokamiehen oikeuksien ja velvollisuuksien hengessä kun ollaan reissussa niin muista varata sellaiset varusteet sekä eväät mukaasi, että saat olostasi miellyttävän. Hyvin nukutun yön jälkeen siistit sitten osaltasi oman leiriympäristön alkuperäiseen kuntoon. AVOTULEN TEKO MAASTOON ON KIELLETTY! Kodan tulipaikassa ja retkikeittimissä tulta saa pitää.

Tapahtuman nimiNuku yö ulkona
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöKari Punkka
Sähköpostikari.karpiala@pp.inet.fi
Puhelinnumero+358405631870

SUOMENSELÄN SAMOILIJAT RY

Suomenselän Samoilijat on Suomen Latu ry:n paikallisjärjestö Suomenselän alueella (Ähtäri, Soini, Lehtimäki). Löydä kanssamme mielekkäitä tapoja liikkua ja nauttia luonnosta!