SijaintiKaarina

AjankohtaAlkaa: 08.09.2018, klo 18.30
Päättyy: 09.09.2018, klo 11.00
KokoontumispaikkaKehiotyksen kerhotalon P

Suomen Latu haastaa lauantaina 8. syyskuuta 2018 suomalaiset nukkumaan yönsä ulkona. Majoitteena voi olla teltta, tarppi, laavu tai vaikka kuusen alus. Tärkeintä on nauttia luonnosta ja jokamiehenoikeuksien suomasta mahdollisuudesta yöpyä ulkona. Yönsä voi viettää kansallispuistossa, retkeilyalueilla tai vaikka takapihalla.

Peimarin latu ja Polku ry järjestää kevyesti ohjatun Nuku yö ulkona tapahtuman Piikkiön linnavuoren laavulla.

Sijainti: Linnavuoren reitin laavu, Piikkiö
Ajankohta: 8.9. klo 18:30 - 9.9. klo 11
Saapumisohje: P-paikka Piikkiön Kehityksen kerhotalon vieressä, osoite Lystiläntie 22, Piikkiö, P-paikalta patkioidaan leiripaikalle noin 1km matka.
Varusteluettelo: Teltta tai muu majoite, makuualustat, makuupussi tai peitto, rinkka tms kantolaite varusteiden viemiseen perille, ilta- ja aamupalaruuat + tarvittavat valmistusvälineet, aterimet ja astiat, otsalamppu/ taskulamppu, ensiapupakkaus, sään mukainen
vaatetus ja muu varustus, roskapussi, iloista retkimieltä.

Paikalla on erätaitoisia ohjaajia joilta saat apua majoitteen pystyttämiseeen ja muihin mahdollisiin haasteisiin, mukaan voi siis lähteä myös kokemattomat retkeilijät!

Peimarin latu ja polku ry. retkeilee roskattomasti, eli huomioithan varustelistan roskapussin, kun jokainen vie omat roskansa mukanaan ei alueen siivous kuormita ketään.

Tarkoituksena on viettää mukavaa aikaa laavulla nuotion ääressä, Peimarin latu ja polku ry tarjoaa pientä syötävää mutta kannattaa varata mieluisat eväät mukaan. Tapahtuma on maksuton.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: Mikko Lehtonen, 040 8610860, TAI sähköpostiin mikko.lehtonen721@gmail.com

Tapahtuman nimiNuku Yö Ulkona
Tapahtuman lajiRetkeily