SijaintiJärvenpää
Osoite, 04400 Järvenpää

AjankohtaAlkaa: 22.09.2018, klo 07.30
Päättyy: 23.09.2018, klo 00.00

Järjestämme 22.-23.9.2018 ”nautiskelijoiden” patikkaretken Repovedelle. Lähdemme linja-autolla lauantaina 22.9. klo 7:30, ja paluumatkalle lähdemme Repovedeltä sunnuntaina 23.9. iltapäivällä ruokailun jälkeen. Patikoimme lauantaina ja sunnuntaina Repoveden kauniissa maisemissa verkkaisesti edeten, luontoa ihaillen ja valokuvia ottaen. Päivämatkat ovat n. 10 -15 km pituisia.. Majoitumme Orilammen majalle, kahden tai kolmen hengen huoneisiin. Matkan hinta tulee olemaan n.130 euroa/hlö sisältäen matkan, majoituksen liinavaatteineen, lauantaina savusaunan ja illallisen, sekä sunnuntaina aamiaisen, retkieväät ja keittolounaan.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Auli Saloranta, auli.saloranta@saunalahti.fi tai 0400 409 052

Tapahtuman nimiNAUTISKELIJOIDEN VIIKONLOPPU REPOVEDELLÄ
Tapahtuman lajiPatikointi
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu130

YhteyshenkilöKatriina Hemmi

JÄRVENPÄÄN LATU RY

Järvenpään Latu ry on perustettu vuonna 1970,

Järvenpään ladun ensisijaisena tavoitteena on järjestää mahdollisimman monipuolista matalan osanottamiskynnyksen liikuntaa, jossa kaikki löytävät mielekkään tavan ulkoilla ja nauttia luonnosta.

Aktiivista toimintaa on mm polkujuoksussa, talviuinnissa, lasten toiminnassa, retkeilyssä, sieniretkissä sekä monessa muussa.
Toiminta on ympärivuotista ja kaikki ovat tervetulleita mukaan.