SijaintiKotka
Osoite Kotka

AjankohtaAlkaa: 12.06.2021, klo 14.30
Päättyy: 12.06.2021, klo 15.15

Retkeilykoulua järjestetään 12.6. (jäljellä 1 paikka!) Ja 19.6. Klo 14.30. Retkeilykoulun kesto n. 45min, jonka jälkeen voi jäädä metsään vapaasti leikkimään. Maantieteellisesti retkeilykoulua järjestetään Mussalossa. Ryhmiin otetaan lapsia oman aikuisen seurassa, eli lapset ovat omien aikuisten vastuulla. Retkeilykoulu on lapsille n. 2- vuotiaasta alkaen, mutta myös kouluikäiset ovat tervetulleita vanhempiensa kanssa. Alle 2- vuotiaat voivat tietysti kulkea huoltajien mukana kantovälineissä. Osallistujia otetaan yhteensä 8 lasta + aikuiset/kerta Sateen sattuessa varustaudutaan sadekeliin sopivalla vaatetuksella. Retkeilykoulussa kuljetetaan muumien tarinaa mukana ja käytetään mielikuvitusta. Retkillä harjoitellaan retkitaitoja lapsilähtöisesti sekä liikutaan ja leikitään teemaan liittyviä leikkejä. Itse muumit eivät ohjaa retkeilykoulua. Molemmille kerroille erillinen ilmoittautuminen Sisko Eskeliselle: sisko.eske@gmail.com 10.6. Mennessä.

Ilmoittautumisen lisätietoja

sisko.eske@gmail.com