SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 01.09.2018, klo 11.00
Päättyy: 01.09.2018, klo 17.00
KokoontumispaikkaRajamäen uimahalli

Nurmijärven Ladun järjestämä koko päivän maastopyöräilyretki Rajamäeltä Usmiin ja Hyvinkäälle. Ajetaan mm. 7-veljeksen reitillä ja Usmissa ja Hyvinkäällä. Hyvinkäältä paluu helpompaa reittiä. Nuotiotauko Usmissa, mahdollisesti myös kahvi/ jätelötauko matkalla! Pituus noin 40-50 km ja kesto noin 5-6 tuntia. Reitti osaksi maastoltaan vaativaa. Vauhti pyritään pitään kurissa. Mukaan sään mukaiset varusteet, evästä ja vähän rahaa. Tervetuloa retkeilemään maastopyöräillen!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Voit ilmoittautua Facebookin kautta, tai sähköpostilla: hannu.malinen(at)kolumbus.fi tai tekstari, Whats App: 0408220694 ja paikanpäällä!

Tapahtuman nimiMTB-Retki Rajamäki-Usmi-Hyvinkää-Rajamäki
Tapahtuman lajiMaastopyöräily
HaastavuusKeskivaativa
Osallistujat20-30
Ilmoittautuminen 01.09.2018 mennessä
Hinnoittelu-

YhteyshenkilöHannu Malinen
Sähköpostihannu.malinen@kolumbus.fi
Puhelinnumero0408220694

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.