SijaintiTampere

AjankohtaAlkaa: 10.11.2018, klo 12.00
Päättyy: 10.11.2018, klo 16.00
KokoontumispaikkaLehmus-sali

Esiintyjät: JOUNI LAAKSONEN on tuottelias tietokirjailija ja toimittaja, jonka teokset kuuluvat jokaisen retkeilijän kirjastoihin. ANTTI HAATAJA on pohjoisen valokuvaamiselle sydämensä antanut valokuvaaja. Antin viimeisin teos "Pohjoinen" ilmestyi elokuussa 2018. SINI SANGI on palkittu bloggari #luontoloinen. Sinin elämän täyttää aktiivinen elämä luonnossa ja luonnon lähellä, sekä näistä kokemuksista kertominen blogin välityksellä. Miksi sitten hakeutua julkaisujen pariin? Miksi matkoista ja niillä koetuista tapahtumista ja tunnetiloista on kerrottava? Entä miten tarinat syntyvät? Oliko se vain yksinkertainen lipsahdus puronylityksessä vai ennalta suunniteltu juttumatka. Jos haluan kertoa tuntureista, onko sinne välttämättä lähdettävä? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin, muun muassa alan taloudellisiin edellytyksiin saamme vastauksia lauantaipäivän aikana.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Yleisötilaisuuteen on vapaa pääsy.

Tapahtuman nimiMiten kertoisin retkeilystä?
Tapahtuman lajiRetkeily
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHanna-Mari Sinilehto

TUNTURILATU RY / KOLBMA RY

Tunturikerho Kolbma on Pirkanmaalla toimiva Tunturilatu ry:n paikalliskerho. Tunturilatu on valtakunnallinen vaellusretkeilyyn erikoistunut Suomen Ladun jäsenjärjestö. Lapin vaellusten lisäksi teemme kotiseudulla päivä- ja viikonloppuretkiä kaikkina vuodenaikoina patikoiden, hiihtäen, pyöräillen ja meloen.