SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 09.06.2020, klo 17.30
Päättyy: 09.06.2020, klo 21.00
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Merimaskun teatteri esittää näytelmän 'Hölmöläiset' kotiseututalo Kollolan pihapiirissä,osoite Kollolantie 7, Menemme teatteriin yhdessä Armonlaakson vaeltajien kanssa. Rinkalle on varattu 10 lippua. Ilmoittaudu ajoissa Kaijalle. Raisiosta lähdemme kimppakyydein kaupungin talon edestä.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen spostiin rinkka@raisionrinkka.fi tai puh 044 080 2430 Kaija Maksu 19 euroa maksetaan 25.5. mennessä Rinkan tilille FI60 5710 5210 000906 viite 1067 . Maksu sisältää teatterilipun, kahvi/tee ja pullan.

Tapahtuman nimiMerimaskun teatteriin peruutettu
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Osallistujat19 euroa henkilöltä
Ilmoittautuminen 22.05.2020 mennessä

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostikaija.ann2011@gmail.com
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2020 teemme yhteistyötä myös Sydänliiton kanssa retkeilyn -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.