SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 11.08.2018, klo 08.00
Päättyy: 12.08.2018, klo 19.00
KokoontumispaikkaKotorannantie 74, kanoottikontti

Lähdetään osoitteesta Kotorannantie 74, kokoonnutaan 11.8 klo 8:00 parkkipaikalle jonka vieressä olevaan konttiin kalusto on sijoitettu. Siirrymme yhteiskuljetuksin Repovedelle, melontaa kertyy lauantaina noin 20km ja sunnuntaina vähemmän. Paluu sunnuntaina klo 19:00 kontille. Retkelle lähtijän tulee olla suorittanut melonnan alkeiskurssin tai omata vastaavat melontataidot. Muista ottaa mukaan sään mukainen retkeilyvarustus, vaihtovaatteet kuivapussiin, leiriytyminen omissa majoitteissa, omat eväät ja vedet varattava matkaan. Käytössä NurLan melontakalusto, mutta omin välineinkin saa osallistua. Kalusto kuljetetaan trailerilla ja kimppakyydein siirtyminen Repovedelle.

Tapahtuman nimiMelonnan yöretki Repoveden kansallispuistoon
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusKeskivaativa
Osallistujat10/10
Ilmoittautuminen 08.08.2018 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu25 €/ Nurmijärven Ladun jäsen
30 € / ei jäsen
10 € / Nurmijärven Ladun jäsen omalla kajakilla
15 € / ei jäsen omalla kajakilla
Lisäksi kolehti kuljettajille polttoainekulujen kattamiseksi.

YhteyshenkilöAri Nivalainen
Sähköpostiari.nivalainen@gmail.com

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.