SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 27.08.2018, klo 18.00
Päättyy: 30.08.2018, klo 21.15
KokoontumispaikkaKotorannan kanoottikontti

3. elokuun melontakurssi järjestetään 27.8., 28.8. ja 30.8. Kurssi-illat ovat maanantai, tiistai ja torstai, joka ilta kello 18.00-21.15. Melonta- ja soutuliiton suositusten mukainen peruskurssi. Kurssin hinnat ovat 80 € (NurLa:n jäsen) 90 € (muut). Kurssin suorittaneella on mahdollisuus lunastaa EPP1 (Euro paddle pass) kortti, 10 euron lisähinnalla.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittumisia ottaa vastaa Susanna Sihvo. Kurssille osallistujan tulisi olla uimataitoinen ja vähintään 12 vuotias. Ilmoita mille kurssille haluat. Ilmoita kaikki kurssille tulevat samalla kertaa. Lähetämme sinulle varmistuksen kurssista sähköpostilla, joten laita sähköpostiosoitteesi ilmoituksen mukaan. Laita mukaan myös muut tietosi, osoitteesi, puhelinnumero ja mikäli olet alle 18-vuotias, myös ikäsi. Alle 18-vuotias tarvitsee kurssille osallistuakseen huoltajan kirjallisen lupauksen. Mikäli kurssi on täynnä voit kysellä peruutuspaikkoja Susanna Sihvolta: susannasihvo(at)yahoo.com

Tapahtuman nimiMelonnan peruskurssi
TyyppiKurssi
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 24.08.2018 mennessä
Ilmoittaudu
HinnoitteluNurLan jäsenille 80€
ei-jäsenille 90€
Kurssin suorittaneelle EPP1-kortti 10 € lisämaksulla.

YhteyshenkilöSusanna Sihvo
Sähköpostisusannasihvo@yahoo.com

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.