SijaintiKouvola

AjankohtaAlkaa: 07.07.2018, klo 10.00
Päättyy: 08.07.2018, klo 15.00
KokoontumispaikkaVesistökeskus Myllykoski

Melonnan peruskurssi 7-8.7 molempina päivinä klo 10.00-15.00. Kurssin hintaan 80 € sisltyy opetus, kurssimateriaali, kajakkien ja varusteiden sekä välineiden käyttö, melontaretki Repovedelle, kolme kajakinlainausta maantaimelontoihin. Kursille otetaan 10 ensinnä ilmoittatunutta. Ikäraja on 15 v. Mukaan tarvitset omat eväät ja juomiset, sään mkainen vaatetus, hattu/huivi, aurinkolasit ja-voiteet, jalkaa melonta- /uimatossut tai muut joustavat jalkineet, varavaatteet, pyyheliinan. Uimataito pakollinen. Tervetuloa!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Juha Nevalainen.

Tapahtuman nimiMelonnan peruskurssi
TyyppiKurssi
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusHelppo
Osallistujatyli 15 vuotiaat
Ilmoittautuminen 02.07.2018 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu80

YhteyshenkilöJuha Nevalainen
Sähköpostijuha.galitzina@gmail.com
Puhelinnumero0400 321 113

MYLLYKOSKEN LATU RY

Myllykosken Latu on Myllykoskella Kouvolan kaupungissa toimiva kunto- ja terveysliikuntajärjestö, jonka toiminnan tavoitteena on tehdä tunnetuksi säännöllisen liikunnan, ulkoilun ja aktiivisen elämäntavan toteuttamisen merkitystä jokaisen ihmisen hyvinvoinnille. Yhdistys tarjoaa liikuntapalveluja ja –tapahtumia jäsenistölle sekä paikkakunnan asukkaille. Ulkona toteutettava liikunta tapahtumien ja retkien merkeissä on keskeinen osa toimintaan.