SijaintiKouvola

AjankohtaAlkaa: 09.06.2018, klo 10.00
Päättyy: 10.06.2018, klo 15.00
KokoontumispaikkaVesistökeskus Myllykoski

Melonnan peruskurssi. Kaksipäiväisen kurssihinta 80 €. Hintaan sisältyy opetus, kurssimateriaali, kajakkien ja varusteuden käyttö, melontaretki Repovedelle kursilla sovittavan aikana, kolme kajkain lainausta maantaillan melonnoissa. Ota mukaan omat eväät ja juomiset, sään mukainen vaatetus, päähine, aurinkolasit- ja -voiteet, jalkaan melonta/uintitossut tai muut taipuisat jalkineet, varavaateet, pyyheliina. Uimataito pakollinen , kurssi on yli 15 vuotiaille. Kussiaika molempina päivinä klo 10.00-15.00.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Juha Nevalainen puh 0400 321 113

Tapahtuman nimiMelonnan peruskurssi
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusHelppo
Osallistujatyli 15 vuotiaat
Ilmoittautuminen 06.06.2018 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu80.00

YhteyshenkilöJuha Nevalainen
Sähköpostijuha.galitzina@gmail.com
Puhelinnumero0400 321 113

MYLLYKOSKEN LATU RY

Myllykosken Latu on Myllykoskella Kouvolan kaupungissa toimiva kunto- ja terveysliikuntajärjestö, jonka toiminnan tavoitteena on tehdä tunnetuksi säännöllisen liikunnan, ulkoilun ja aktiivisen elämäntavan toteuttamisen merkitystä jokaisen ihmisen hyvinvoinnille. Yhdistys tarjoaa liikuntapalveluja ja –tapahtumia jäsenistölle sekä paikkakunnan asukkaille. Ulkona toteutettava liikunta tapahtumien ja retkien merkeissä on keskeinen osa toimintaan.