SijaintiNurmijärvi
OsoiteKiljavantie 539, Nurmijärvi Nurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 06.07.2020, klo 18.00
Päättyy: 06.07.2020, klo 21.15

Melonnan alkeiskurssi noudattaa Suomen melonta- ja soutuliiton sisältösuosituksia, kurssilla opitaan melonnan perustaitoja ja turvallisuusasioita. Melonnan alkeiskurssi antaa valmiudet jatkaa itsenäistä harjoittelua turvallisesti. Kurssin suorittaneena voit osallistua keskiviikkomelontoihimme ja retkillemme . Alkeiskurssi pidetään Siperianrannassa Kiljavantie 539 (Kiljavan sairaalan takana) kolmena iltana 6, 7, ja 8.7 klo:18-21:15 Peruskurssin kesto ja sisältö: - 10 h kolme iltaa + keskiviikkomelonta - melonnan perustekniikat: eteenpäinmelonta, kajakin ohjaaminen - melontaturvallisuus - varusteet - melonnan lajit ja harrastusmahdollisuudet Kurssin hinta sisältää kajakin, aukkopeiton, melan ja liivit. Kurssille osallistujan tulee olla uimataitoinen ja 18v. täyttänyt. Mitään erikoisvarusteita ei tarvita, mutta kannattaa ottaa mukaan urheiluvaatteet ja jalkineet, jotka saavat kastua, vaihtovaatteet ja pyyhe. Puuvillaista vaatetusta ei suositella. Lisätiedot ja ilmoittautuminen nurlamelonta.ari@gmail.com. Kurssi täynnä, kysy mahdollisia peruutuspaikkoja.

Tapahtuman nimiMelonnan alkeiskursssi *** TÄYNNÄ ***
TyyppiKurssi
Tapahtuman lajiMelonta
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
HinnoitteluNurlan jäsen 95€
Ei Jäsen 110€
EPP1-kortti 10€

YhteyshenkilöAri Nivalainen

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa, on jo yli kolmivitonen, vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1340 (12/2019). Nurmijärven Ladun perinteisiä lajeja ovat mm. talviuinti, melonta, retkeily, sauvakävely ja lumikenkäily. Uusina lajeina ovat suosituiksi muodostuneet maastopyöräily ja erityisesti polkujuoksu. Myös muita lajeja on ainakin satunaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi suppailu. Suomen Ladun jäsenyhdistys.