SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 29.09.2018, klo 10.00
Päättyy: 29.09.2018, klo 16.00
KokoontumispaikkaSääksin leirikeskus

Perinteinen "Matkalla yhdessä" hyvän mielen liikuntatapahtuma tulee jälleen! Matkoina ovat 13 ja 23km latupohjia ja polkuja pitkin. Lähtö on Sääksin leirikeskuksen pihalta. Voit juosta, hölkkäillä tai lyhyemmän matkan ehdit taittamaan tapahtuma-ajan puitteissa kävellenkin. Ajanottoa ei ole järjestetty. Starttipilli soi klo 10.00 ja klo 9-9.30 kuittaat saapumisesi paikalle. Matkalla sinua odottavat juomapisteet ja maalissa keittolounas. Rantasaunat ovat lämpiminä ja raikas Sääksjärven vesi kutsuu virkistäytymään. Osallistumismaksu 10€ ohjataan lyhentämättömänä diakoniatyön kautta vähävaraisten lapsiperheiden urheiluvälineiden hankkimiseen. Ilmoittaudu matkalle viikoilla 36-38 täältä: https://goo.gl/forms/LQJHpzPZkbpgAXgn2 Sponsorina tuttuun tapaan Arla Oy. Järjestäjinä Nurmijärven seurakunta ja Nurmijärven Latu. Kuva: Sami Takarautio

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautumislinkki on avoinna viikoilla 36-38.

Tapahtuman nimiMatkalla yhdessä
Tapahtuman lajiJuoksu
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen 23.09.2018 mennessä
Ilmoittaudu
Hinnoittelu10€

YhteyshenkilöSanna Puhakka
Sähköpostisk.puhakka@gmail.com
Puhelinnumero0405245706

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1900 (05/2021). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.