SijaintiNurmijärvi
OsoiteKehityksen maja, Kiljavantie 231, Rajamäki, 05200 05200 Nurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 06.06.2019, klo 18.00
Päättyy: 06.06.2019, klo 20.00
KokoontumispaikkaSääksjärven uimaranta, parkkipaikka, Sääksjärventie 30, Rajamäki

Matalankynnyksen maastopyöräilylenkkki on Nurmijärven Ladussa Kilppari- eli Kilpikonna-lenkki. Lenkillä mennään rennosti turhia kiirehtimättä. Lenkkipaikka ja -aika vaihtelee hieman, mutta on yleensä se on keskiviikkona tai torstaina. Matalankynnyksen lenkeillä tarjotaan ohjausta maastopyöräilyn perusteisiin tarvittaessa ja välillä ihan tarkoituksella! Matalankynnyksen kilpikonnalenkeillä lenkkimaastot ovat helpompia ja vauhtia on hitaampi.Myös kesto saattaa olla lyhyempi, yleensä 1,5 -2 tuntia.Matalankynnyksen maastopyörälenkki on tarkoitettu kaikille kiinnostuneille uusille ja aiemmin ajaneille. Näilläkin lenkillä tarvitset kunnollisen maastopyörän ja kypärä on pakollnen. Varaa mukaa juomaa ja ainakin pumppu mukaan. Tarvittaessa myös omaan pyörääsi sopiva vararengas mukaan

Ilmoittautumisen lisätietoja

Paikan päällä!

Tapahtuman nimiMatalankynnyksen maastopyöräily
Tapahtuman lajiMaastopyöräily
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoittelu-

YhteyshenkilöHannu Malinen
Sähköpostihannu.malinen@kolumbus.fi
Puhelinnumero0408220694

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.