SijaintiYlivieska

AjankohtaAlkaa: 18.09.2020, klo 18.00
Päättyy: 19.09.2020, klo 11.00
KokoontumispaikkaTörmälän leirikeskuksen P-paikka

Matalan kynnyksen yöretket suuntautuvat Ylivieskaan ja lähialueelle. Niille voivat osallistua kaiken ikäiset ja ne soveltuvat myös lapsiperheille. Lähdetään opastetulle retkelle perjantaina 18.9.2020 klo 18.00 Törmälän leirikeskuksen parkkipaikalta, Löytyntie 457. Palataan parkkipaikalle lauantaina aamupäivällä viimeistään klo 11.00. Käveymatkaa parkkipaikalta retkipaikkaan on noin 1,5 km. Ilmoittaudu yöretkelle tai kysy lisätietoja 15.9. mennessä sähköpostilla: heli.keranen19(at)gmail.com. Ilmoita osallistujien nimet ja iät. Ilmoittautuneille lähetetään tarkempaa tietoa esim. tarvittavista varusteista. Retki tehdään omin eväin ja varustein. Tarvittaessa voit vuokrata retkille varusteita, kuten vaikkapa teltan, riippumaton tai rinkan, Ylivieskan ladulta.

Tapahtuman nimiMatalan kynnyksen yöretki
Tapahtuman lajiRetkeily
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHeli Keränen
Sähköpostiheli.keranen19@gmail.com

YLIVIESKAN LATU RY

Ylivieskan Latu on Alavieskan, Sievin ja Ylivieskan alueilla toimiva aktiivinen yhdistys. Järjestämme retkiä ja tapahtumia mm. hiihto, lumikenkäily, patikointi, melonta, pyöräily, geokätköily, avantouinti, luontoretket ja perhetapahtumat.