SijaintiSalo
Osoite Salo

AjankohtaAlkaa: 24.09.2022, klo 11.00
Päättyy: 25.09.2022, klo 14.00

Tunturikerho Kavtsi ry järjestää aloittelevan retkeilijän matalan kynnyksen viikonloppuretken Teijon kansallispuistoon – luonnollisesti mukaan voivat tulla myös kokeneemmat retkeilijät!
Retki tehdään lauantaista sunnuntaihin 24.–25.9.2022.
Tapaamme lauantaina klo 11 Mikkossuon parkkipaikalla (Teijontie 554, Salo – tästä osoitteesta on vielä pikkutietä opastuksen mukaisesti n. 800m itään parkkipaikalle) ja kävelemme sieltä noin 2,5km Teerisaaren laavulle, jossa yövymme. Yöpymispaikalla on mahdollista tutustua erilaisiin majoitteisiin, telttoihin sekä riippumattoon, ja myös erilaisiin keitinratkaisuihin.
Sunnuntaina kierrämme Matildajärven, poikkeamme Teijon luontokeskuksessa ja palaamme Mikkossuon parkkipaikalle. Matkaa tulee kaikkiaan n. 5km.
Teltta ja omat varusteet sekä ruuat tulee itse ottaa mukaan. Kavtsilta voit tarvittaessa vuokrata telttoja ja keittimiä.
Retken aikana kertaamme mm. luonnossa liikkumista ja suunnistamista sekä tulentekoa. Iltanuotiolla käymme keskustelua retkeilijän varusteista, majoittautumisesta sekä retkiruokailusta.
Retkiohjaajina toimivat Paavo Ahonen ja Sirpa Karvonen.
Retki on osallistujille maksuton, eikä edellytä kerhon jäsenyyttä. Mukaan mahtuu 10 henkeä.
Ilmoittautuminen 11.9.2022 mennessä kavtsi@tunturilatu.fi
Ilmoittautuneille lähetetään varusteluettelo ja turvallisuusohjeet sekä aikataulu.

Tapahtuman nimiMatalan kynnyksen ruskaretki Teijoon 24.–25.9.
Tapahtuman lajiVaellus
Ilmoittautuminen 11.09.2022 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöPaavo Ahonen, Sirpa Karvonen

TUNTURILATU RY / TUNTURIKERHO KAVTSI RY

Tervetuloa Tunturikerho Kavtsin sivuille!

Tunturilatu ry:n Tunturikerho Kavtsi ry on pääkaupunkiseudulla toimiva retkeilykerho. Kerho järjestää vaelluksia ja retkiä niin Lapissa kuin muuallakin Suomessa. Kavtsin tarkoituksena on edistää jäsenistön retkeilyharrastusta ja Lappi-tietoutta. Järjestämme myös paikallisretkiä ja viikonloppuretkiä muualle Suomeen.

Kavtsilaiset kokoontuvat kerran kuukaudessa kerhoiltoihin (syyskuusta toukokuuhun).