SijaintiNurmijärvi

Päättyy: 16.08.2018, klo 19.00
KokoontumispaikkaKiljavantie 6

Ilmoittautumisen lisätietoja

Suomen Ladun Marwe Rullahiihto tutuksi -kiertueella sinulla on mahdollisuus tulla kokeilemaan rullahiihtoa. Kiertueelle osallistuville on kurssin ajaksi käytössä Marwen rullasukset, monot, sauvat, kypärät, hanskat ja halutessasi polvisuojat. Kurssilla käydään läpi jarruttaminen, suksella liukuminen, turvallinen eteneminen ja hiihtotekniikkaa. Kurssi aloitetaan perinteisen rullahiihdolla, mutta loppukurssista on mahdollisuus kokeilla myös luistelusuksia. Ilmoittautumislinkki tapahtumaan: https://www.lyyti.in/Suomen_Ladun_Marwe_Rullahiihtokiertue_Nurmijarvi_to_168_klo_17301900_3644

Tapahtuman nimiMarwe Rullasuksi kiertue, Nurmijärvi
Tapahtuman lajiRullahiihto
Ilmoittautuminen 13.08.2018 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöHannu Malinen
Puhelinnumero0408220694

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.