SijaintiNousiainen

AjankohtaAlkaa: 01.12.2017, klo 17.30
Päättyy: 01.12.2017, klo 21.00
KokoontumispaikkaRaision kaup.talo, Nallinkatu 2

Kuhankuonon Latu ja Polku ry:n Marrasvalkeita poltetaan Kakon Laavulla. Tarjolla on entiseen tapaan ohrapuuroa ja väskynäsoppaa. Metsä valaistaan lyhyin ja ulkotulin, samoin teemapolku. Ohjelmassa on leikkejä ja laulua. Lisäksi voi grillata makkaraa nuotiolla ja syödä omia eväitä. RINKKALAISET SAAVAT OSALLISTUA TÄHÄN ERINOMAISEEN TAPAHTUMAAN. Lähtö on klo 17.30 Raision kaupungintalon, Nallink 2, edestä kimppakyydein tai osallistujien määrästä riippuen linja-autolla.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen ja tiedustelut tiistaihin 27.11 mennessä rinkka@raisionrinkka.fi tai puhelin 044 080 2430 Kaija

Tapahtuman nimiMarrasvalkeat, Nousiainen
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen 27.11.2017 mennessä
Ilmoittaudu

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostirinkka@raisionrinkka.fi
Puhelinnumero0440802430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun latuyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössa retkeilyn ja muun koko perheen luonnossa tapahtuvan kunto- ja virkistystoiminnan edistämiseksi. Toiminnassa ja tapahtumissa huomioimme Suomen Ladun YHDESSÄ teemaa. Vuonna 2020 teemme yhteistyötä myös Sydänliiton kanssa retkeilyn -teemalla.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta, luottamushenkilöistä ja muuta ajankohtaista on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.