SijaintiRaisio

AjankohtaAlkaa: 23.11.2018, klo 17.30
Päättyy: 23.11.2018, klo 21.00
KokoontumispaikkaRaision kaupungintalon edessä

Kuhankuonon Latu ja Polku ry:n Marrasvalkeita poltetaan Kakon laavulla. Tarjolla on entisten vuosien tapaan ohrapuuroa ja 'väskynäsoppaa'. Metsä valaistaan lyhdyin ja ulkotulin samoin teemapolku. Ohjelmassa on lauluja ja leikkejä. Lisäksi voi grillata makkaraa nuotiolla ja syödä omia eväitä. RINKKALAISET SAAVAT OSALLISTUA TÄHÄN ERINOMAISEEN TAPAHTUMAAN. Lähtö on klo 17.30 kaupungintalon edestä kimppakyydein tai osallistujien määrästä riippuen linja-autolla. Opasauto ohjaa klo 18 Henrikin koululta Nousiaisista tapahtumapaikalle.

Ilmoittautumisen lisätietoja

Ilmoittautuminen ja tiedustelut maanantaihin 19.11. mennessä sähköpostilla rinkka@raisionrinkka.fi tai puh. 044 080 2430 Kaija

Tapahtuman nimiMarrasvalkeat, Nousiainen
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen 19.11.2018 mennessä

YhteyshenkilöKaija Virtanen
Sähköpostirinkka@raisionrinkka.fi
Puhelinnumero044 080 2430

RAISION RINKKA RY

Raision Rinkka toimii Suomen Ladun jäsenyhdistyksenä Raisiossa ja lähiympäristössä. Toimintamme tarkoituksena on edistää kaikenikäisten ulkoilua ja liikunnallista elämäntapaa. Liikumme yhdessä retkeillen, kävellen, pyöräillen, polkujuosten ja hiihtäen. Teemme läheistä yhteistyötä Raision kaupungin liikunta- ja kulttuuripalvelujen sekä lähialueen yhdistysten kanssa.

Tarkempia tietoja yhdistyksen toiminnasta on luettavissa kotisivuillamme https://raisionrinkka.fi.