SijaintiNousiainen

AjankohtaAlkaa: 23.11.2018, klo 18.00
Päättyy: 23.11.2018, klo 21.00
KokoontumispaikkaNousiaisten Henrikin koulun piha

Marrasvalkeita poltellaan perinteiseen tapaan täydenkuun aikoihin Kakon laavulla Keskusojan metsätien varressa perjantai-iltana 23.11.2018. Tapahtuma on kaikille avoin koko perheen tapahtuma. Yhteislähtö kimppakyydein opas-auton johdattamana klo 18.00 Nousiaisten Henrikin koulun pihalta. Tämän vuoden valaistulla teemapolulla tapaamme mm. metsän eläimiä. Tunnelmaa luovat kymmenet kynttilälyhdyt ja ulkotulet. Nuotioita palaa lämmittelyä ja makkaran grillausta varten. Ohjelmassa on lauluja, leikkejä ja mukavaa yhdessäoloa sekä eläinten jälkien tunnistamista. Tarjolla on pitkään haudutettua ohragryynipuuroa ja väskynäsoppaa. Pukeudu sään mukaisesti ja ota taskulamppu mukaan! Lisätietoja saat Hilkalta, puh. 040 777 5980. Tervetuloa Marrasvalkeille!

Tapahtuman nimiMARRASVALKEAT
Tapahtuman lajiMuu
HaastavuusErittäin helppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHilkka Stenroos
Sähköpostihilkka.e.stenroos@gmail.com
Puhelinnumero0407775980

KUHANKUONON LATU JA POLKU RY

Yhdistyksen tarkoitus on ympärivuotisella toiminnallaan vakiinnuttaa luonnossa tapahtuvaa kunto- ja virkistysliikuntaa, tehdä retkeily tunnetuksi ja yleiseksi tavaksi sekä edistää ulkoilukulttuuria ja ulkoilun hyviä tapoja järjestämällä retkiä, tapahtumia, tempauksia, koulutusta, vaelluksia ja luontoon tutustumista.