SijaintiHyvinkää

AjankohtaAlkaa: 28.11.2020, klo 09.00
Päättyy: 28.11.2020, klo 15.00
KokoontumispaikkaKonepajan P-paikka

*****SÄÄVARAUS***** Nyt olisi tarjolla hieman pidempi ja haastavampi retki. Reitti ei niinkään ole teknisesti kovinkaan vaativa mutta kilometrejä tulee noin 65km. Matkalta löytyy lähes kaikkea mahdollista pintaa mutta tiesiirtymää on reilusti. Parissa kohtaa joutuu jalkautumaan(tunkkaamaan). Reitti kulkee Hyvinkää-Kuru-Sykäri-Keravanjärvi-Kaukas-Hyvinkää. Omat eväät mukaan, ei makkaranpaistoa. Reilusti juotavaa ja energiapitoista syötävää mukaan. Pysähdymme matkalla Keragrillillä, josta voi halutessaan ostaa kahvia yms... Tarvittaessa pidämme useamman tauon matkan aikana. Mukaan tarvitset: -oma maastopyörä ja kypärä pakollisia -Valot -suojalasit hyvä olla roskien ja risujen vuoksi -omaan pyörään sopiva sisärengas sekä ketjulukko olisi hyvä olla mukana -juotavaa ja syötävää -säänmukainen vaatetus+taukovaatetta Retki on vaativa joten aikaisempaa ajokokemusta vaaditaan. Huonon sään johdosta retki voidaan perua, seuraa ilmoittelua!!!! Jos olet flunssainen, flunssan oireinen tai tunnet itsesi sairaaksi niin älä osallistu!!! Tiedustelut Niko 040-1583940 Jasa 050-4902507

Ilmoittautumisen lisätietoja

Tiedustelut Niko 040-1583940 Jasa 050-4902507

Tapahtuman nimiMaastopyöräretki Keragrillille
Tapahtuman lajiMaastopyöräily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöNiko Kurikka
Sähköpostin.kurikka@gmail.com
Puhelinnumero040 1583940

HYVINKÄÄN LATU RY

Yhdistys kaikille ulkoliikuntaa harrastaville ihmisille. Suomen Ladun Hyvinkäällä toimiva paikallisjärjestö.