SijaintiNurmijärvi

AjankohtaAlkaa: 13.08.2018, klo 18.00
Päättyy: 13.08.2018, klo 20.00
KokoontumispaikkaMäntysalon koulu, Eräpolku 2, 018200 Klaukkala

Joka viikkoinen yhteislenkki Nurmijärven maastoissa. Reitin vaativuus ja pituus vaihtelee, kesto n. 2 tuntia, “kaikki pysyy mukana -vauhdilla”. Myös uusille pyöräilijöille. Pyöräilmaastoina ovat mm. Rajamäen lähimaastot, Nurmijärven kirkonkylän ja Alhoniitun maastot, sekä Klaukkalan Tornimäen ja ympäristön maastot. Nurmijärven Latu järjestää nyt toista kesää säännöllisiä maastopyöräilylenkkejä. Meillä on 4-5 ohjaajaa, jotka opastavat pyöräilijöitä maastoissa. Vaatimuksena on maastokelpoinen pyörä ja pyöräilykypärä. Myös juomaa on syytä olla aina mukana. Muita suositeltavia varusteita mukaan otettavaksi ovat: - tarvittaessa jotain energiaa mukaan - ajo-, aurinko-, tms. lasit silmiä suojaamaan - pyöräilyhanskat käsien suojaksi - pumppu ja omaan pyörään sopiva vararengas - pikatyökalut (ainakin rengasraudat) - pikaketjulukko, joka sopii omaan pyörään (ketjun katkeaminen) - takavaihtajan ns. korvake omaan pyörään Vaatetus tietysti säätilan mukaan. Kannattaa suosia mm. pyöräilyhousuja ja värikkäitä vaatteita. Suositeltavaa on myös pyöräilykenkien hankkiminen ja lukkopolkiminen käytön opettelu, sillä ne tekevät pyöräilystä mukavampaa. Alle 18 vuotiailla oltava huoltajan suostumus mukaan tulosta. Alle 12 vuotias vain huoltajan seurassa. Lisätietoja Nurmijärven Ladun kotisivulta: Maastopyöräily: http://www.nurmijarvenlatu.fi/toiminta/maastopyoraily/2-2/ Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautumisen lisätietoja

Paikalla!

Tapahtuman nimiMaastopyöräilyn viikkolenkki
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHannu Malinen
Puhelinnumero0408220694

NURMIJÄRVEN LATU ja POLKU RY

Nurmijärven Latu ja Polku ry, tuttavallisesti NurLa on vuonna 1982 perustettu ulkoilijan yhdistys. Tällä hetkellä jäsenmäärä on yli 1800 (11/2020). NurLa:n lajeja ovat talviuinti, melonta, retkeily, maastopyöräily, polkujuoksu ja perheliikunta. Myös muita lajeja on satunnaisesti tarjolla. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi lumikenkäily ja SUP-lautailu.
Nurmijärven Latu ja Polku ry. on Suomen Ladun jäsenyhdistys.