SijaintiÄhtäri
OsoiteKuusikuja 1, 63700 Ähtäri

AjankohtaAlkaa: 19.10.2020, klo 09.00
Päättyy: 19.10.2020, klo 10.00
KokoontumispaikkaKeskustan kuntoradan alailmoitustaulu (Kuntoradan leikkikentän vieressä)

Tervetuloa Suomenselän Samoilijoiden yhteisille sauvakävelylenkeille! Maanantaiset sauvakävelyt alkavat 1.6.2020 klo 9 lähikontakteja välttäen pitämällä riittävät turvavälit. Sauvakävellään yhdessä koko kesä ja alkusyksy! Lenkkien kesto on noin tunti. Omat kävelysauvat ja juomapullo mukaan. Sopii kaikille oman kunnon mukaan. Sauvakävelylenkeillä on Suomenselän Samoilijoiden edustaja mukana. Sauvakävelylenkkien kokoontumis- ja lähtöpaikkana on Ähtärin Keskustan kuntoradan alailmoitustaulu (Kuntoradan leikkikentän vieressä) maanantaisin klo 9. Käynti kuntoradalle Vallitieltä (Kuusikujan ja Korsukujan risteyksestä) tai Linnustajantieltä. Sauvakävelylenkeille voivat osallistua kaikki halukkaat. Sinun ei tarvitse olla Suomenselän Samoilijoiden jäsen, jotta voit osallistua sauvakävelyyn. Noudatamme viranomaisten ohjeita viikoittaisten aktiviteettiemme järjestämisessä. Tervetuloa mukaan entiset ja uudet kävelijät!

Tapahtuman nimiMaanantain sauvakävelylenkit Ähtärissä
TyyppiLiikuntavuoro