SijaintiKemi

AjankohtaAlkaa: 09.02.2019, klo 12.00
Päättyy: 09.02.2019, klo 15.00
KokoontumispaikkaLänkimaantie 1

Lauantaina 9.2. lähde koko perheen kanssa ulkoilemaan hiihtäen tai kävellen Pertajärven laavulle. Lähtö tapahtuu klo 12 Jungon hiihtomaan eli jäähallin parkkipaikalta (Länkimaantie 1). Paluu parkkipaikalle n. klo 15. Hiihtoreitti on opastettu Kemin Ladun johdolla ja sen pituus on 2,9 km. Kävelyreitti on opastettu kyltein ja kävelymatkan pituus on 2,2 km. Pienimmille pulkka mukaan. Perillä odottaa tulet Pertajärven laavulla ja paikalla on ilmainen makkara ja mehu tarjoilu. Kemin Latu opettaa uuden veistotekniikan lumiukkojen rakentamiseen muottien avulla. Paikalle pyritään tekemään mahdollisimman monta lumiukkoa! Laavulla voi kokeilla myös lumikenkäkävelyä ja osallistua erilaisiin ulkopeleihin. Talvibingoa pelaamme myös. Tulkaa koko perheen kanssa viettämään hauskaa ulkoilupäivää kanssamme! Tapahtuman järjestää Kemin sivistyspalvelun Liikutetaan Kemiä 2 -hanke yhdessä Kemin Ladun kanssa. Tapahtuma on maksuton, hanke tarjoaa kuumat mehut ja makkarat!

Tapahtuman nimiLUMIUKKO GOES PERTAJÄRVI 9.2 kLO. 12-15
Tapahtuman lajiPerheliikunta
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista
Hinnoitteluilmainen
ilmainen

YhteyshenkilöVesa Liukkonen
Sähköpostiliukkonen.vesa@gmail.com
Puhelinnumero0503597384

KEMIN LATU RY

Kemin Latu on perustettu vuonna 1955. Tavoitteenamme on tarjota jäsenille ja Kemin sekä lähialueiden asukkaille ulkoliikuntatapahtumia.