Sijainti

AjankohtaAlkaa: 05.04.2018, klo 18.00
Päättyy: 05.04.2018, klo 18.00
KokoontumispaikkaRientolantie 40, 41940 Vesanka

Tervetuloa lumikenkäretkelle Vesankajärven jäälle. Retki lähtee Vesangan päiväkotikoulun parkkipaikalta klo 18.00 /Rientolantie 40, 41940 Vesanka). Suuntaamme järven ylitse Iso Sikkosaaressa sijaitsevalle laavulle. Laavulla voi paistaa makkaraa ja evästellä sekä viettää yhteistä kivaa aikaa tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Retkelle otetaan omat eväät mukaan. Saari on Natura-kohde ja noin viiden hehtaarin suuruinen alue kiertää ja tutkia. Saaren puusto on vanhaa ja sieltä löytyy yli 100 vuotta vanhoja mäntyjä ja muita lajeja, jotka ovat saaneet kasvaa luonnonvaraisesti. Jyväskylän Latu ry vakuuttaa kaikki retkeläiset retken ajaksi. Jyväskylän Ladulta voit myös vuokrata lumikenkiä viidellä eurolla/pari, sis. sauvat. Kimppakyydit lähtevät klo 17.30 Kahvila Alakulmalta, Rautpohjankatu 10, 40700 Jyväskylä. Ilmoita Riitta Kuuselalle, jos tarvitset kimppakyytiä tai lumikenkiä: Riitta Kuusela, kuuselr1@gmail.com, p. 050 5718 492.

Tapahtuman nimiLumikenkäretki Vesankajärven jäällä
Tapahtuman lajiLumikenkäily
HaastavuusHelppo
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöRiitta Kuusela
Sähköpostikuuselr1@gmail.com
Puhelinnumero050 5718 492

JYVÄSKYLÄN LATU RY

Yli 80 vuoden aikana olemme liikuttaneet ihmisiä vauvasta vaariin. Kannustamme jokaista löytämään itselleen mielekkään tavan liikkua ja ulkoilla mukavassa seurassa.