SijaintiNousiainen
Osoite, 21270 21270 Nousiainen

AjankohtaAlkaa: 08.05.2019, klo 11.30
Päättyy: 10.05.2019, klo 14.00

LOLA - POLKUPYÖRÄVIESTI 2.5. – 14.6.2019 Suomen Ladun Lounais-Suomen Latualue järjestää kaikille avoimen polkupyöräviestin, jonka lähtö tapahtuu Salon torilta torstaina 2.5. ja paluu Saloon perjantaina 14.6. Reitti: Salo – Kaarina -Parainen – Turku - Raisio – Naantali – Nousiainen – Mynämäki – Uusikaupunki – Laitila – Rauma – Pori – Ulvila – Harjavalta – Kokemäki – Eura – Säkylä – Huittinen – Äetsä – Vammala – Punkalaidun – Loimaa – Pöytyä – Lieto – Paimio – Salo. Armonlaakson Vaeltajat Naantalista tuovat viestikapulan Nousiaisiin Kuhankuonon Ladulle ja Polulle keskiviikkona 8.5.2019 klo 12.00. Viestin luovutuspaikka on Nousiaisten kirkolla. Viestin vastaanottajista kerätään ryhmä, johon toivotaan osallistuvan runsaasti pyöräilijöitä. Pyöräilijät kokoontuvat klo 11.30 seurakuntakodin pihalle, josta pyöräillään kirkolle. Viestin vastaanottamisen jälkeen pyöräillään takaisin Nummelle ja poiketaan MaalaisKaffelaan kahville. Kuhankuonon Latu ja Polku tarjoaa kahvit pyöräilijöille. Viesti jatkuu perjantaina 10.5. Mynämäelle. Viestinviejät lähtevät Nousiaisten seurakuntakodin pihalta klo10.00. Viesti luovutetaan Mynämäen seudun Ladulle ja Polulle klo 11.00 Mynämäen kirkon edustalla. Mynämäen Seudun Latu ja Polku vie kuhankuonolaiset vielä kyläyhdistyksen laavulle, jossa nautitaan yhdessä nokipannu-kahvit. Tämän jälkeen pyöräillään takaisin Nousiaisiin. Tervetuloa mukaan LOLA:n polkupyöräviestiin!

Tapahtuman nimiLo-La polkupyöräviesti
Tapahtuman lajiPyöräily
HaastavuusKeskivaativa
Ilmoittautuminen Ei ilmoittautumista

YhteyshenkilöHilkka Stenroos
Sähköpostihilkka.e.stenroos@gmail.com
Puhelinnumero+358407775980

KUHANKUONON LATU JA POLKU RY

Yhdistyksen tarkoitus on ympärivuotisella toiminnallaan vakiinnuttaa luonnossa tapahtuvaa kunto- ja virkistysliikuntaa, tehdä retkeily tunnetuksi ja yleiseksi tavaksi sekä edistää ulkoilukulttuuria ja ulkoilun hyviä tapoja järjestämällä retkiä, tapahtumia, tempauksia, koulutusta, vaelluksia ja luontoon tutustumista.