SijaintiJyväskylä
OsoiteTikkakoski, 40100 Jyväskylä

AjankohtaAlkaa: 04.03.2018, klo 09.00
Päättyy: 04.03.2018, klo 15.00
KokoontumispaikkaLaturetken lähtö ja ilmoittautuminen alkaa klo 9.00 Tikkakosken Länsirannan valaistun ladun p-paikalla. Voit ilmoittautua myös Peuraniemen laavulla. Laturetkellä on mahdollisuus hiihtää kuntolatuja, Kaposenmäen lenkkiä, Peuraniemeen ja sieltä eteenpäin Vehniälle. Vehniän laturetki järjestetään samanaikaisesti. Tapahtuman ajan mehutarjoilua Länsirannan p-paikan kodalla, Peuraniemen laavulla ja Vehniän laavulla. Kodalla on myynnissä nokipannukahvia, makkaraa ja arpoja. Voit poiketa lenkkeillen vaikka vain kahvillle! Ei osanottomaksua. Tapahtumaan ilmoittautuneet ovat Suomen Ladun vakuutuksen piirissä, Joten muistahan ilmoittautua. Reititys vallitsevan jää- ja lumutilanteen mukaan.

Laturetken lähtö ja ilmoittautuminen alkaa klo 9.00 Tikkakosken Länsirannan valaistun ladun p-paikalla. Voit ilmoittautua myös Peuraniemen laavulla. Laturetkellä on mahdollisuus hiihtää kuntolatuja, Kaposenmäen lenkkiä, Peuraniemeen ja sieltä eteenpäin Vehniälle. Vehniän laturetki järjestetään samanaikaisesti. Tapahtuman ajan mehutarjoilua Länsirannan p-paikan kodalla, Peuraniemen laavulla ja Vehniän laavulla. Kodalla on myynnissä nokipannukahvia, makkaraa ja arpoja. Voit poiketa lenkkeillen vaikka vain kahvillle! Ei osanottomaksua. Tapahtumaan ilmoittautuneet ovat Suomen Ladun vakuutuksen piirissä, joten muistahan ilmoittautua. Reititys vallitsevan jää- ja lumitilanteen mukaan.

Tapahtuman nimiLaturetki
Tapahtuman lajiHiihto